FANDOM

Seggelin – polski serwer Minecraft, typu Role-Play, utrzymywany w klimacie fantasy. Gracze odgrywają na serwerze swoją postać i historię, przynależąc do jednej z grup społecznych, z których każda pełni odmienną funkcję w społeczeństwie i gospodarce. Od czasu reaktywacji istniej również możliwość wypełniania różnorakich zadań, które zlecają nam rozsiani po świecie NPC. Seggelin jest jedynym polskim serwerem Role-Play, który oferuje nam autorski system walki, oraz rozbudowany system rozwoju postaci. Warto również wspomnieć, że choć serwerem zarządza administarcja, to jednak nie ingeruje w sprawy Królestwa, którym rządzi Król, ani nie ściga przestępców, gdyż prawa na serwerze pilnuje Gildia Wojowników.

Głównym celem rozgrywki jest odgrywanie swej postaci i awans w społeczeństwie Seggelinu. Zaczynamy jako zwyczajny Pleb, a nasza droga może poprowadzić nas aż do statusu władczego Lorda, bądź potężnego Paladyna.

Ważną rolę w rozgrywce odgrywa miejscowa waluta, zwana seggami, która pozwala sprawnie przeprowadzać handel i zarządzać godpodarką.

Stub.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki